اعلام جرییات ثبت نام آزمون احراز صلاحیت مشاورین فناوری اطلاعات

یزدفردا "نائب رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اظهار داشت: ثبت نام سومین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاورین فناوری اطلاعات به صورت الکترونیکی از ششم شهریور ماه آغاز شده است وتا بیست چهارم شهریور ماه ادامه دارد.

حمیدرضا قمی گفت:علاقمندان فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه بیست چهارم شهریور با مراجعه به سامانه «ثبت نام الکترونیکی آزمون احراز صلاحیت مشاوران» در وب سایت سازمان به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

وی با اشاره به تشریح شرایط و چگونگی ثبت نام در سامانه مذکور افزود: داوطلبان می توانند ضمن مطالعه دستورالعمل ها و مستندات مرتبط با آزمون، نسبت به درخواست ثبت نام الکترونیکی و همچنین تعیین گروه های آزمون مورد نظر خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: کلیه متخصصین علاقمند واجد شرایط می توانند دراین آزمون شرکت و به عنوان مشاور فناوری اطلاعات تعیین شوند که حضور این مشاورین طبق مصوبه هیات دولت در برخی از پروژه الزامیست.
وی خاطر نشان کرد: داوطبین می توانند به عنوان کارشناس در شاخه اشخاص حقیقی سازمان پذیرفته شده و پس از دریافت کد عضویت برای احراز صلاحیت به عنوان مشاور رتبه 3 ، در این آزمون ثبت نام نمایند.
قمی با اشاره به شرط عضویت حقیقی در سازمان نظام صنفی رایانه ای برای شرکت در آزمون تصریح کرد: داوطلبانی عضو سازمان نیستند در صورتیکه مطابق با آیین نامه دارای دارای شرایط لازم باشند می توانند نسبت به عضویت در سازمان اقدام و در آزمون شرکت کنند.
نائب رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تصریح کرد:مشاوران احراز صلاحیت شده ای که در دوره های قبل در آزمون پذیرفته شده اند می توانند با حذف یک یا دو رشته قبلی در آزمون امسال شرکت نمایند که شرایط در سامانه شرح داده شده است.
قمی این آزمون را در راستای در اجرای بند 6 ماده 32 تصویب نامه شماره 21185/ت26089هـ هیات وزیران و مصوبه شورای عالی انفورماتیک کشور دانست و افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، ساعت 10 صبح روز جمعه شانزده مهرماه سال جاری سومین آزمون احراز صلاحیت مشاوران را برگزار خواهد نمود.
وی افزود برگزاری الکترونیکی آزمون و همچنین آئین نامه چگونگی ارتقا مشاورین پایه 3 به 2 در دست بررسی شورای مرکزی نظام صنفی رایانه ای است .

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا